Δεν ειμαι και ο πρωτος φανατικος Μπατμαν αλλα μονο που θα πεζει η Anne Hathaway η ταινια γινετε Must!
Απο τις πιο ομορφες ηθοποιους
Η αναζήτηση βρήκε 300 εγγραφές
Batman:Dark Knight Rises - Κυρ Mar 11, 2012 12:25 am
Πουλαω Καρτες Yu-Gi-Oh! - Σαβ Mar 10, 2012 11:40 pm
Επειδη παρα μεγαλωσαμε και απο μικρος ειχα μανια με τα yugioh,πουλαω τις καρτες που πλεον δεν ασχολουμαι.
Η παρακατω λιστα περιεχει συλλεκτικες καρτες.Σε πολυ καλη κατασταση εκτος καποιον εξερεσεων.
Και στη συνεχεια θα ποσταρω και το Deck μου(dragon deck),οπου περιλαμβανει και ορισμενες αρκετα σπανιες.
Oποιος ενδιαφερεται παρακαλω να μου στειλει pm.
Ευχαριστω ![]()
Elemental Hero rampart blaster(rare) 3 euro
Elemental Hero Shining Flare Wingman(Ultra Rare) 18 euro
Elemental Hero Rampart Blaster(Ultra rare) 5 euro
Elemental Hero steam Healer (ultra) 7 euro
Elemental Hero Shining Phoenix Enforcer (Ultimate rare) 22 euro
Elemental Hero Shininh Phoenix Enforcer (Ultra rare) 20 euro
Elemental Hero Tempest(Ultra) 18 euro
Elemental Hero Phoenix enforcer (Ultra) 20 euro
Elemental Hero Thunder Giant (ultimate rare) 25 euro
Elemental Hero Wild Wingman(super rare) 12 euro
Elemental Hero Bladedge(ultra rare) 9 euro
Clay charge (super rare) 5 euro
Skyscraper(super) 7 euro
Elemental Hero Neos(secret rare) 10 euro
Elemental Hero Flare Neos(rare) 5 euro
Freed The Matchless General(Ultra rare) 20 euro
Elemental Hero Aqua Neos(rare) 5 euro
Elemental Hero Grand Neos(secret rare) 10 euro
Elemental Hero Dark Neos(super) 12 euro
Neo-Spacian Aqua Dolphin(rare) 3 euro
Neo-Spacian Aqua Dolphin(super rare) 6 euro
Elemental Hero Necroshade(ultra rare) 10 euro
Hero Spirit(Secret rare) 10 euro
Hero Barrier(Ultimate rare) 13 euro
Neo-Spacian Dark Panther(super rare) 7 euro
Hero Flash!!(rare) 3 euro
D-time(rare) 3 euro
Red-Eyes B.Dragon(ultra rare) 14 euro
Mask of darkness(rare) 3 euro
Blockman(secret rare) x2 8 euro (η καθε μια)
Cyber Barrier Dragon(super) 12 euro
Spiral Serpent (rare) 3 euro
Gemini Imps(secret rare) 9 euro
Black Luster Soldier (Ultra rare) 8 euro
Black Luster Ritual(super) 5 euro
Relinquished (secret rare) 8 euro
Ocean Dragon Lord-Neo-Daedalus(ultra rare) 10 euro
Levia-Dragon-Daedalus (ultra) 7 euro
Infernal Flame Emperor (ultra) 7 euro
Rafflesia Seduction (Ultimate rare) 4 euro
Trojan Blast(Ultimate rare) 12 euro
Blasting Fuse(ultimate rare) 12
Horus the Black Flame Dragon LV4(rare) 3 euro
Dark Magician(super) 6 euro
Magical Explosion(rare) 3 euro
Birthright (super rare) 8 euro
Magician’s Circle (super) 8 euro
Gryphon Wing(super) 8 euro
Mask of Dispel (super) 5 euro
Cyber End Dragon(super) 15 euro
Big Bang Shot(rare) 3 euro
Spell Absorption (rare) 3 euro
Asura Priest (super rare) 10 euro
Armed Dragon LV7 (super) 13 euro
Great Dezard (super) 13 euro
Panther Warrior (secret rare) 10 euro
Kaiser Sea Horse (Ultra rare) 15 euro
Gora Turtle(rare) 3 euro
Submarineroid(rare) 3 euro
Orca Mega-Fortress of Darkness (super) 3 euro
Gravekeeper’s chief(rare) 3 euro
Sasuke Samurai #4 (rare) 4 euro
Marauding Captain(rare) 3 euro
Enraged battle Ox(rare) 3 euro
Alien Mother(rare)3 euro
A-Team:Trap Disposal Unit (rare) 3 euro
Chain Disappearance (rare) 5 euro
Fake Trap(rare) 3 euro
Rising Energy (rare) 3 euro
Magic Drain(rare) 4 euro
Chthonian Blast(rare) 3 euro
Null and void(super) 5 euro
Treasure map(secret rare) 9 euro
Great Moth (rare) 2 euro
Behemoth The King of All Animals(super) 7 euro
Sangan(rare) 5 euro
Celtic Guardian(super) 7 euro
Red-Eyes Darkness Dragon(Ultra) 14 euro
Dark Eradicator Warlock(ultra) 13 euro
Felgrand Dragon(Ultra) 8 euro
Gilford The Lightning (secret rare) 10 euro
Blade Knight(secret rare) 18 euro
Raigeki(super rare) 25 euro
Harpie’s Feather Duster(secret rare) 25 euro
Chthonian Alliance(Ultimate rare) 9 euro
Final Fantasy XIII-2 Review - Σαβ Feb 04, 2012 1:12 am
Ωραιο ρεβιου,ποτε προλαβες και το τερματισες ρε θηριο και εγραψες ολοκληρο κειμενο,γιατι απο οτι ξερω σημερα κυκλοφορησε.!
Να πω εδω οτι εχω πεξει το Final Fantasy XIII και εχω κλεισει πανω απο 40 ωρες,ειναι το μονο παιχνιδι στο ps3 που το εχω τοσο καιρο και δεν το εχω τερματισει.Δεν θα αναλησω τους λογους που δεν μου κινει το ενδιαφερον απλα θα πω οτι εχει ακριβως το ιδιο συστημα μαχης με ελαχιστες διαφορες,που ειναι αρνητικες (οπως τα λιγοτερα ατομα στην ομαδα).Επισης απο το ντεμο με ξενισε παρα πολυ το γεγονος των quick time events,μου φανηκε γελιο και πιστευω οτι τετοια "κολπα" για να εντινουν τη δραση ειναι ανουσια.
Seventh generation, 5 χρόνια μετά. - Τετ Jan 18, 2012 5:52 am
Εδω να κανω ενα σχολιο για το GT5,εχει πολυ μεγαλη διαφορα με τιμονιερα και χωρις.Να φανταστεις οσες φορες δοκιμασα να παιξω χωρις τιμονιερα μου φενοταν πολυ "αχαρος" ο χειρισμος.
Η απορια μου ωστοσο παραμενει για το ποσο αντικειμενικο ειναι αυτο το ποστ,απο τα ατομα που ψηφισαν...αλλα απο οτι φενεται ειναι δυσκολο να δωθει μια απαντηση.Οπως και να εχει ας μη το παρατραβαωτο αυτο το θεμα,αλλα πρεπει να παρουμαι παραδειγμα απο gamer σαν τον Godfather (να μην πω εμενα και φανω εγωιστης
)
που εχουν μια γενικη εικονα ολων.
Seventh generation, 5 χρόνια μετά. - Δευ Jan 16, 2012 10:11 pm
Λαθος το βλεπεις cloud,οταν λες ps3>wii= xbox360 ειναι σαν να λες καλυτερα να αγορασεις ps3 MONO,αντι να εχεις wii και xbox360 που δεν ειπα κατι τετοιο και πιστευω οτι ειναι σαφως καλυτερα αυτα τα 2 ΜΑΖΙ!
Επισης να απαντησω στον Miltiadis,να πω οτι δεν εχω πεξει το gt4,μπορει ωντος να ειναι καλυτερο το forza,αλλα προχειροδουλεια το 5 δεν το λες με τιποτα ξαναλεω,απο gameplay μπορει ωντος να μην προχωραει ενα επιπεδο παραπερα,αλλα ειναι ακρως ρεαλιστικο,διασκεδαστικο και με ταιριαστια ποικιλια και αυτο φενετε και απο τα reviews που εχουν γραφτει.Για το GoW δεν ανοιγω κουβεντα το τελος ηταν Υποκειμενικο σε εμενα αρεσε,γιατι στο τελος ο Kratos λυτρωθηκε και ολοι αυτη τη δυναμη που ειχε μεσα του την εδωσε στον κοσμο και οχι στην Αθηνα(μαλλον δεν καταλαβες τη ηθελε να πει).
οσο για το σχολιο του pekinoua διαφωνωπου χαρακτηριζει καποια exclusive τιποτενια ??!!
Θα ηθελα να μου πεις ποια?Και αν ειναι πιο τιποτενια απο Sin & Punishment, Hydroventure,Muramasa:The Demon Blade, MotoHeroz...
Αλλα επειδη δεν θα καταληξει πουθενα για να μου πειτε οτι εχω αδικο μπορειτε να το κανετε αποδεικτιωντας μου ποσο αντικειμενικο ειναι το ποστ και οτι οι περισσοτεροι που ψηφισαν δεν ειναι φαν μποι ή δεν εχουν για μονη κονσολα το wii,γιατι γι'αυτο φαγονομαι τοση ωρα!
Seventh generation, 5 χρόνια μετά. - Δευ Jan 16, 2012 7:42 pm
cloud έγραψε:SolidGamer έγραψε:Οχι ποτε δεν ειπα PS3>Xbox360 + wii και ουτε ειπα οτι καποιος δεν μπορει να εχει αλλη αποψη,αλλα η πρωτια του wii φανερωνει αυτο που ειπα κατα τη γνωμη μου και για να μην ειμαι τοσο απολυτος,θεωρω οτι οι περισσοτεροι ή ειναι φαν μποι ή δεν εχουν ps3 ΚΑΙ(να διορθωσω εδω) xbox360.
Δεν είπες, αλλά είπες ότι PS3>Xbox360 + wii!!
Το ότι διόρθωσες τώρα, είναι αργά..
SolidGamer έγραψε:Απο την αρχη που βγηκε εχω το wii και με εχει αφησει απογοητευμενο πλην εξερεσεων και οχι μονο εμενα και πολλους φιλους μου,σε σχεση με τα αλλα 2.
Ειναι παρειστικη κονσολα,και οι καλοι τιτλοι για single ειναι πολυ λιγοι μπροστα στους ανταγωνιστες και διαφωνω με οσα ειπα ο Militadis για wii [ΠΑΡΑ πολυ καλα παιχνιδια τοσο fighting(DragonBall ZBudokai 3,Bleach)μερικα fps(red steal 1,2)]
Ειναι γελοια αντικειμενικα στο ειδος τους αυτα σε σχεση με αλλα παιχνιδια(δεν αναφερω ονοματα ειναι προφανες).
Και επισης οσα λεει περι God Of War,GT5,Uncharted και Heavy Rain τα θεωρω παλι λαθος.Οσο για το resistance-Killzone ειχαν να προσφερουν παρα πολλα,μπορει να μην ηταν η επανασταση των fps,αλλα 1000 φορες καλυτερα απο το red steel που το θεωρεις πολυ καλο!
Μήπως κάποια από αυτά όμως "θάβονται" για τα γραφικά και τον κατώτερο τεχνικό τομέα σε σχέση με των PS360;SolidGamer έγραψε:Να απαντησω στο YΣ του cloud.
Σαν gamer ΔΕΝ ζητας casualies,διοτι τα περισσοτερα ειναι προχειροδουλιες και οπως ειπα απευθυνονται σε κοινο που δεν εχει να κανει αμεσση σχεση με το GAMING!
Σαν πραγματικός gamer ζητάς ότι σου προσφέρει διασκέδαση.
Πχ ποιος δεν χάρηκε το Angry Birds, η δεν πέρασε καλά κάποιες ώρες με το Wii Sports;
Το να αποφεύγεις όπως ο διάολος το λιβάνι κάθε "casual" τίτλο μόνο και μόνο γιατί είναι casual (Και από πάνω να την λες και σε όποιον παίζει τέτοια παιχνίδια!), εγώ θα το έλεγα μάλλον κόμπλεξ..SolidGamer έγραψε:Δεν σου ειπα οτι πρεπει να ζητας εμπορικιλες ή mature,που ασε οταν λες εμπορικιλα,πιανεις ενα τεραστιο φασμα τιτλων,εμπορικο θεωρειτε το Metal Gear Solid που ειναι κορυφαιο και αξιζει τα λεφτα του και εμπορικο ειναι και το CoD,Pro κτλ...που καθε χρονο βγενουν τα ιδια.
Όπα! Άλλο εμπορικό, και άλλο "εμπορικό" και εμπορίλα!
Το όποιο παιχνίδι πουλάει δεν το κάνει αυτόματα και εμπορίλα!
Τα Metal Gear, GTA, κλπ είναι μία χαρά παιχνίδια!
Το τι είναι εμπορίλα φαίνεται καλύτερα στις ταινίες όπως πχ αυτές που είπα πιο πάνω.
Εμπορίλα είναι κάτι που πουλάει γιατί έχει σε μεγάλο βαθμό, και προωθεί σαν βασική του εικόνα δευτερεύοντα, πιο επιφανειακά, και πιο ριχά στοιχεία από αυτά που θα έπρεπε. Όπως πχ πολύ καλά γραφικά, εντυπωσιακά εφέ, επιβλητική μουσική, κλπ.. Και στα πιο ουσιώδη (Σενάριο, σκηνοθεσία, ερμηνείες, στήσιμο, η για τα παιχνίδια gameplay, κλπ.) είναι η πολύ υποβαθμισμένα, η πρόχειρα, η βασίζονται επάνω σε κλισέ και 1000επαναλαμβανόμενα μοτίβα.
Πχ να σταθώ στα 2 Galaxy.. Το πρώτο ήταν παιχνιδάρα από όλες τις απόψεις! Όμως το 2 ήταν εμπορίλα σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό.. Και οι βασικοί λόγοι ήταν..
1. Δεν είχε σχεδόν τίποτα το αυθεντικό (Μην ακούσω για τα 2- 3 power up!).
2. Βασιζόταν κατά 90% στο πρώτο.
3. Ήταν γεμάτο από κλισέ και ιδέες που είχαμε δει 1000δες φορές στα άλλα Mario.
4. Προσπάθησαν με εύκολο και πρόχειρο τρόπο να δώσουν την δυσκολία που ζητούσαν οι παίχτες από το πρώτο.SolidGamer έγραψε:Και επισης δεν εκρινα ποτε ποιος ειναι gamer και ποιος οχι,αλλα καποιος που πεζει casual games τον λεμε gamer,αμα ειναι ετσι και το καθε ασχετο που πεζει farmville kai bjellewed στο facebook ειναι gamer.??
Ξανά μόλις το έκανες..![]()
Πέρα από την πλάκα, ναι, κάποιος που παίζει περιστασιακά και ΜΟΝΟ farmville και Angry Birds, όχι, gamer δεν τον λες..
Όμως έτσι όπως το λες είναι σαν να εννοείς ότι δεν είναι gamer όποιος παίζει και casual παιχνίδια.
Και για να μείνουμε στο θέμα μας, γιατί κάποιος που έχει Wii μαζί με τα Mario και τα Zelda να μην παίζει ΚΑΙ Wii Sports, κλπ, και να του αρέσει περισσότερο από το να παίζει πχ GoW στο PS3;
Και αυτός γιατί να μην ψηφίσει Wii;SolidGamer έγραψε:Kαι ασε τις εκφρασεις ΞΕΚΟΛΛΑ και ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ,υποτιθεται οτι εισαι και moderator και πρεπει να προσελκυεις τον κοσμο οχι να τον διωχνεις(και ιδιαιτερα οταν δεν ειναι fanboy)
Ε, sorry, αλλά τα ήθελε ο απ' αυτός σου!!![]()
3+ το πρωί με έπρηξες με κάτι πείσματα και ξεροκεφαλιές!![]()
Και ποιος δεν είναι fanboy;![]()
Όταν τα χώνεις στους άλλους γιατί έχουν διαφορετική άποψη από εσένα, και ψήφισαν Wii αντί για PS3 (Το 360 τώρα το έβαλες μέσα.), τι είναι;
Και ιδικά όταν εσύ ψήφισες με εντελώς λάθος κριτήρια απ' ότι ζητούσε το θέμα (Ναι, το ότι στάθηκες ΜΟΝΟ στους πόσους αποκλειστικούς τίτλους έχει το PS3, και το πόσο καλοί είναι αυτοί, ήταν εντελώς λάθος! Τουλάχιστον αν δεν έλεγες γιατί ψήφισες ότι ψήφισες, δεν θα μου έδινες πάτημα για να σου τα ψάλω..)!
ΔΕΝ διορθωσα ΤΙΠΟΤΑ ουτε ειπα κατι τετοιο PS3>wii+xbox360 .Δες ολα τα ποστ μου κανενα δεν εχει εντιτ και σε κανενα δεν λεω αυτο το πραμα,αναφερω οτι εχει καλυτερα exclusive και πρωτιμω το ps3!
Οχι δεν θαβονται καθολου για τον τεχνικο τομεα,οπως δεν θαφτηκε το zelda και το Mario αν και ειχαν γραφικα προηγουμενης γενιας και ο κοσμος (και εγω) τα προτιμησε.Απλα ειναι προχειροδουλιες!
Επισης οταν λες για τα casual και εγω μια χαρα περασα με wii sports και ακομη περναω οταν πεζω με παρεα,και angry birds μια χαρα ειναι για να περναει η ωρα στο κινιτο.Γι'αυτο δεν τα αποφευγω και gaming κομπλεξ δεν εχω κανενα,πεζω πραγματικα ΟΛΟΥΣ τους τιτλους σε αντιθεση με εσενα!
Και ξαναλεω δεν εκρινα ποιος ειναι gamer και ποιος οχι και δεν εννοω οποιος πεζει και casual games δεν ειναι gamer σου εξηγησα και πιο πανω οτι ο ιδιος πεζω,αλλα εννοω αυτο που ειπες.Αυτος που πεζει στην ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ casual που ειναι οι περισσοτεροι τιτλοι του wii,δεν τον λεμε gamer.
Τελος σου ειπα με τι κριτηρια ψηφισα και δεν ψηφισα ΜΟΝΟ με κριτηριο τις αποκληστικοτητες αλλα με ΚΥΡΙΟ κριτηριο αυτο!
Ο λογος που διαμαρτυρομαι παντως δεν ειναι γιατι καποιοι ψηφισαν wii,μπορει να ειναι τυποι σαν και εσενα που να μην τους αρεσουν οι υπολοιποι τιτλοι εκτος της κονσολας της ninty.Αλλα η πρωτια του στο gallop φανερωνει οτι οι περισσοτεροι ή εχουν μονο wii ή ειναι φανμποι(κατι που φανερωνει οτι δεν ειναι αντικειμενικη η κοινωτητα του φορουμ) και για να μου το καταριψεις αυτο θελω να ποσταρουν οσοι ψηφισαν τις κονσολες που εχουν και τα παιχνιδια που εχουν!
Δεν ειμαι φανμποι και αυτο φενεται απο την ποικιλια των παιχνιδιων που πεζω και τις κονσολες που εχω,επισης στηριξα την ψηφο μου με επειχιρηματα!Αγαπαω τιτλους οπως Mario,Zelda,Pokemon που επεζα απο μικρος εξισου με Uncharted,MGS,GoW.
Να πω και δυο πραματα για το ποστ του Miltiadis,πρωτον δεν θα κανω συγκριση του gt5 με το forza γιατι δεν το εχω πεξει αλλα προχειροδουλεια ενα τετοιο παιχνιδι που πειρε 5 χρονια σε αναπτυξη εχει πανω απο 1000 αμαξια,παρα πολλες πιστες και τεραστια ποικιλια event μονο προχειροδουλεια δεν το λες.Επισης οταν μια συνταγη φιλε μου ειναι πετυχημενη δεν χρειαζετε να κανεις πειραματα για να την αλλαξεις περνεις την ιδια και απλα την βελτιωνεις.Οσο για το GoW δεν θα σταθω στο τελος του σε καποιους αρεσε σε αλλους οχι,η συνολικη εικονα ειναι που μετραει και δεν απογοητευσε κανεναν!
Seventh generation, 5 χρόνια μετά. - Δευ Jan 16, 2012 5:21 pm
Giorgos216 έγραψε:SolidGamer έγραψε:Giorgos216 έγραψε:SolidGamer έγραψε:Μπορει το wii να εχει κανει τρομερες πωλησεις αλλα αυτο εχει σχεση με το marketing και οχι με το ποσο καλη ειναι η κονσολα.
Αναφισβιτητα το ps3 ειναι καλυτερο οσο αφορα αυτη τη γενια καθως σε τιτλους(αποκληστικοτητες) δεν μπορει να το ξεπερασει κανενα!Το wii δυστηχως ειχε μειενει πολυ πισω και παλι καλα μου οι ninty εχει τα δικα της διαμαντια οπως προσφατα το καταπληκτικο zelda!
Τα συμπερασματα μου παντως απο το galop ειναι οτι οι περισσοτεροι που ψηφισαν ειναι fanboy tis ninty ή εχουν μονο wii
Τότε πως εξηγείς πως δεύτερο είναι το 360 και τελευταίο το PS3? Δεν νομίζω να είναι fanboy της Microsoft ή να έχουν μόνο Xbox, και όλοι οι αντικειμενικοί να ψήφισαν PS3!
Λογικα ειναι λιγοτερα τα ατομα που εχουν ps3!
Και το θεμα ειναι με τι κριτιρια λες οτι ειναι καλυτερη μια κονσολα,εγω παντως αγοραζω κονσολες για τους τιτλους που εχουν και ολοι ξερουμε οτι το ps3 εχει περισσοτερους σε σχεση με το xbox(alan wake,gears of war,halo) και wii(zelda,super mario,metroid,Brawl)
Αυτό είναι λάθος για αμέτρητους λόγους, τους οποίους ανέφερε και ο cloud. Δηλαδή αντικειμενικά είναι PS3 > Xbox360 + Wii, και όποιος έχει άλλη άποψη απλά δεν έχει PS3! Κι εγώ σου λέω πως υπάρχουν πολλοί που έχουν PS3 και δεν το θεωρούν την ανώτερη κονσόλα της γενιάς.
Οχι ποτε δεν ειπα PS3>Xbox360 + wii και ουτε ειπα οτι καποιος δεν μπορει να εχει αλλη αποψη,αλλα η πρωτια του wii φανερωνει αυτο που ειπα κατα τη γνωμη μου και για να μην ειμαι τοσο απολυτος,θεωρω οτι οι περισσοτεροι ή ειναι φαν μποι ή δεν εχουν ps3 ΚΑΙ(να διορθωσω εδω) xbox360.Απο την αρχη που βγηκε εχω το wii και με εχει αφησει απογοητευμενο πλην εξερεσεων και οχι μονο εμενα και πολλους φιλους μου,σε σχεση με τα αλλα 2.
Ειναι παρειστικη κονσολα,και οι καλοι τιτλοι για single ειναι πολυ λιγοι μπροστα στους ανταγωνιστες και διαφωνω με οσα ειπα ο Militadis για wii [ΠΑΡΑ πολυ καλα παιχνιδια τοσο fighting(DragonBall ZBudokai 3,Bleach)μερικα fps(red steal 1,2)]
Ειναι γελοια αντικειμενικα στο ειδος τους αυτα σε σχεση με αλλα παιχνιδια(δεν αναφερω ονοματα ειναι προφανες).
Και επισης οσα λεει περι God Of War,GT5,Uncharted και Heavy Rain τα θεωρω παλι λαθος.Οσο για το resistance-Killzone ειχαν να προσφερουν παρα πολλα,μπορει να μην ηταν η επανασταση των fps,αλλα 1000 φορες καλυτερα απο το red steel που το θεωρεις πολυ καλο!
Να απαντησω στο YΣ του cloud.
Σαν gamer ΔΕΝ ζητας casualies,διοτι τα περισσοτερα ειναι προχειροδουλιες και οπως ειπα απευθυνονται σε κοινο που δεν εχει να κανει αμεσση σχεση με το GAMING!Δεν σου ειπα οτι πρεπει να ζητας εμπορικιλες ή mature,που ασε οταν λες εμπορικιλα,πιανεις ενα τεραστιο φασμα τιτλων,εμπορικο θεωρειτε το Metal Gear Solid που ειναι κορυφαιο και αξιζει τα λεφτα του και εμπορικο ειναι και το CoD,Pro κτλ...που καθε χρονο βγενουν τα ιδια.
Και επισης δεν εκρινα ποτε ποιος ειναι gamer και ποιος οχι,αλλα καποιος που πεζει casual games τον λεμε gamer,αμα ειναι ετσι και το καθε ασχετο που πεζει farmville kai bjellewed στο facebook ειναι gamer.??
Kαι ασε τις εκφρασεις ΞΕΚΟΛΛΑ και ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ,υποτιθεται οτι εισαι και moderator και πρεπει να προσελκυεις τον κοσμο οχι να τον διωχνεις(και ιδιαιτερα οταν δεν ειναι fanboy)
Silent Hill HD Collection - Δευ Jan 16, 2012 3:37 am
Παντως δεν νομιζω οτι εχουν τοσο μεγαλη διαφορα οταν τα μεταφερουν σε hd.
Αξιζει το silent hill,εχω ακουσει τοσα πολλα.αλλα ποτε δεν ειχα την ευκαιρια να το πεξω
Seventh generation, 5 χρόνια μετά. - Δευ Jan 16, 2012 3:32 am
cloud έγραψε:SolidGamer έγραψε:Μπορει να υπαρχουν ατομα σαν και εσενα,που να μην τους αρεσουν τα FPS και τα πιο "mature" games,αλλα πιστευω οτι οι περιπτωση σου ειναι σπανια και ισχυει αυτο που αναφερω.
1. Δεν είπα ότι δεν μου αρέσουν τα FPS.. Είπα ότι δεν μπορώ να παίξω FPS (Με ζαλίζουν..)!
Και 2. Δεν είπα ότι δεν μου αρέσουν τα πιο "mature" games.. Είπα ότι τίτλους όπως το God of War το θεωρώ εμπορίλες.. Και το ότι είναι "mature" τίτλος δεν το κάνει αυτόματα και καλό (Όπως έχουν πιστέψει πολλοί.).
Εστω...
Και οταν μιλας για τη συνολικη εικονα της πορειας,θα αναφερεσε στις πολησεις,κατι το οποιο δεν με αφορα και δεν θα επρεπε να αφορα κανενα gamer σε βαθμο που να επηρεασει τη γνωμη του.Οταν λες στοχους τι εννοεις?τι υποσχεθηκε η εταιρια και τι επραξε,αμα παρουμε αυτο το κριτιριο απο τις υποσχεσεις που εδωσε η Ninty για επανασταση στο gaming φανηκε μονο στην αρχη και στο hardcore κοινο της δεν εδωσε μεγαλη προσοχη,ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ το παραμελησε σε σχεση με τις παλιοτερες γενιες.Επισης οι υποσχεσεις για ανανεωση παλαιων franchise δεν εγιναν πραγματικοτητα πλην kirby! Και οσο αφορα το ποσο αφησε ικανοποιημενο το κοινο της εξαρτατε τι ζηταει ο καθενας,αλλα σαν gamer δεν ζητας casualies και η ninty κυριως αυτο προσφερε και με αφησε στα αδιαφορο πλην εξερεσεων oπως και τους περισσοτερους.λοιπον σου καταριπτω τα κριτιρια για την πρωτη θεση του wii,χωρις να λεω οτι δεν επρεπε να το ψηφισετε,αλλα θεωρω ΠΟΛΥ αδικο να κατεχει την πρωτη θεση.
Και τελος το Κριτηριο για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ κονσολα απο την οπτικη γωνια του gamer πρεπει αν ειναι ΕΝΑ!Η προσωπικη διασκεδαση,εχω αδικο λοιπον?
Seventh generation, 5 χρόνια μετά. - Δευ Jan 16, 2012 3:01 am
Μπορει να υπαρχουν ατομα σαν και εσενα,που να μην τους αρεσουν τα FPS και τα πιο "mature" games,αλλα πιστευω οτι οι περιπτωση σου ειναι σπανια και ισχυει αυτο που αναφερω.
Και δεν βρισκω καθολου πιο σοβαρο τις πωλησεις ως λογω για να ψηφισει καποιος την καλυτερη κονσολα,ισα ισα ειναι σαν να ακολουθας τη μαζα.Και αν ειναι πιο επαναστατικο ειναι στο χειρισμο και μονο,και δυστηχως εκει μας απογοητευσε χωρις να μας δεινει μια ποικιλια τιτλων αλλα να περιοριζετε στο κομματι του casual.
Και δεν την λεω στους αλλους,εσυ αιτιολογησες την ψηφο σου μαζι με καποιους αλλους.
Αλλα οταν στο συνολο η κοινωτητα ψηφιζει (αδικος) wii και ειναι σχεδον αδυνατο σε τοσους να μην αρεσουν οι αποκληστικοτητες και τα παιχνιδια που ποτε δεν κυκλοφορησαν στο wii,βγαζω αυτο το συμπερασμα που ανεφερα.
Seventh generation, 5 χρόνια μετά. - Δευ Jan 16, 2012 2:28 am
Αυτοι πιστευω οτι ειναι οι λογοι που καποιος θα ψηφισε wii ή οπως προσθετεις επειδη αρεσουν οι αποκληστικοτητες του wii και οχι των αλλων κονσολων.ΑΛΛΑ αυτο το βρισκω λιγο αδυνατο γιατι μπροστα σε χαρτια οπως το Uncharted,MGS,Heavy Rain,Infamous,God of War,Killzone,Resistance,GT5,LBPκτλ...και επισης πολλα αλλα που αν και δεν ειναι exlusive καπου,στο wii δεν κυκλοφορησαν ποτε,oπως Mass Effect,Red Dead,Battlefield,Batman,Πορταλ κτλ.Σε σχεση με τα μετρημενα στα δαχτυλα Zelda,Mario,Metroid,Xenoblade,και διαφορα casual
Και προφανως απο τα παραπανω φενετε οτι τα παιχνιδια που κυκλοφορουν στις αλλες κονσολες εκτος απο περισσοτερα ειναι και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ καλυτερα!Ok μπορει το zelda και το Mario (ακομη και κατα τη γνωμη μου) να ξεπερνανε πολλα απο αυτα που ανεφερα,αλλα στο συνολο το wii ειναι πισω σε τιτλους,απο οποια πλευρα και αν το δουμε.Οσο για τις casualies που ανεφερες μπορει να ειναι περισσοτερες,αλλα και παλι δεν νομιζω οτι καποιος gamer θα ασχοληθει με αυτα,ειναι τιτλοι οι οποιοι απευθυνονται σε αλλο κοινο,που δεν εχει αμμεση σχεση με τα videogames.
Seventh generation, 5 χρόνια μετά. - Δευ Jan 16, 2012 1:50 am
cloud έγραψε:SolidGamer μην είσαι τόσο "άπλυτος"..
Όπως είπα και στο αρχικό ποστ για το ποια κριτήρια θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν για να ψηφίσουμε, καλό θα είναι να κοιτάξουμε την συνολική εικόνα, και όχι μόνο ένα στοιχείο (Άσχετα το πόσο σημαντικό είναι.).
ΟΚ, εσύ λες ότι το PS3 έχει τα περισσότερα παιχνίδια.. Όμως για κάποιον άλλο μπορεί το Wii να είναι καλύτερο γιατί έχει Mario και Zelda που δεν τα βρίσκεις σε άλλα συστήματα. Ε, και;
Και για να έρθω και λίγο στην θέση σου, ας πούμε ότι εγώ () έχω δώσει την πιο ολοκληρωμένη - τεκμηριωμένη απάντηση γιατί θεωρώ το 360 νικητή (Και χωρίς να έχω 360!).. Τώρα τι να κάνω..; Να κατηγορώ τους άλλος για "άσχετους" και fanboy γιατί ψήφισαν κάτι άλλο;
Οταν λες απλυτος τι εννοεις?
Εσυ στο ποστ σου πιστευω οτι μιλας για των κονσολων ως προιοντα στην αγορα κυριως και επειτα ως παιχνιδομηχανες.Καθως οπως ειπα το κυριο κριτιριο για μια παιχνιδομηχανη ειναι οι αποκληστικοτητες που εχει.
Επισης δεν κατηγορησα κανενα ασχετο,αλλα βλεποντας το gallop στην πρωτη θεση να ειναι το wii,που με βαση τη λογικη ηταν αποτυχια σαν κονσολα(και δεν μιλω για πωλησεις),εβγαλα αυτο το συμπερασμα,που ειναι το κακο?







)!





» Champions League The Official Thread
» Τελευταιες αγορές και μίνι σχόλια απο τους videogamerz!!!!!!!!!!!!
» Lollipop Chainsaw
» Εκλογές στις 6 Μαίου
» The Last of Us
» Εβδομαδιαίες πωλήσεις
» Kirby's Epic Yarn
» Way of The Samurai 3
» H EA ανακοινώθηκε ως η χειρότερη εταιρεία για το 2012